انواع ظرفشویی صنعتی و خانگی

1. بوش سری 800
2. سامسونگ سری DW6000
3. ال جی سری QuadWash
4. ایندزیت فيشر و پایکل
5. اسمگ سری QuadWash
6. های سنس سری A++
7. البا سری Blomberg
8. وایت وستینگهاوس سری Genius Wash
9. استیلورا سری Stilora
10. الدیو سری SoCabi

10 ماشین ظرفشویی خانگی فوق از ماشین ظرفشویی های برتر موجود هستند که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شوید:

۱. بوش سری 800: این ماشین ظرفشویی با کیفیت ساخت و عملکردی برتر، دارای ویژگی‌هایی مانند تکنولوژی AquaStop برای جلوگیری از نشت آب و برنامه‌های متنوع شستشوی قابل تنظیم می‌باشد.

۲. سامسونگ سری DW6000: این ماشین ظرفشویی با عملکرد قوی و قابلیت جاگیری مناسب در فضای کوچک شناخته می‌شود. ویژگی‌های آن شامل تکنولوژی هوشمندی مثل AutoRelease و FlexZone می‌باشد.

۳. ال جی سری QuadWash: این ماشین ظرفشویی دارای چهار پره شستشو است که بهترین نتایج را در شستشوی ظروف فراهم می‌کند. همچنین، ویژگی‌هایی مانند شستشوی ترکیبی سریع و صرفه‌جویی در مصرف انرژی نیز دارد.

۴. ایندزیت فيشر و پایکل: طراحی زیبا، تکنولوژی روز و برنامه‌های شستشوی متنوع از جمله ویژگی‌های برتر آن‌ها هستند.

۵. اسمگ سری QuadWash: این ماشین ظرفشویی با استفاده از چهار پره شستشو و ویژگی‌های خاصی مانند TrueSteam و SmartRack عملکرد قابل توجهی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، دارای برنامه‌های شستشوی قابل تنظیم و کنترل هوشمند است.

۶. های سنس سری A++: ماشین ظرفشویی‌های این سری با طراحی زیبا، کارایی بالا و مصرف کم انرژی شناخته می‌شوند. برنامه‌های شستشوی متنوع و ویژگی‌هایی مانند قفل کودک و تاخیر در شروع نیز دارند.

۷. البا سری Blomberg: این ماشین ظرفشویی‌ها با برنامه‌های قوی، کنترل هوشمند و سیستم خشک‌کن موثر، انتخابی مناسب برای خانواده‌ها هستند. طراحی زیبا و مقاومت در برابر آب نیز از ویژگی‌های برجسته آن‌ها است.

۸. وایت وستینگهاوس سری Genius Wash: این ماشین ظرفشویی‌ها با کنترل هوشمند، برنامه‌های متنوع و عملکرد قدرتمند، دارای ویژگی‌هایی مانند شستشوی ترکیبی و امکان تنظیم زمان شروع است.

۹. استیلورا سری Stilora: این ماشین ظرفشویی با طراحی شیک و دسترسی آسان به قطعات سرویس‌گیری شناخته می‌شود. ویژگی‌های دیگر آن شامل عملکرد سریع، قفل کودک و سیستم خشک‌کن هستند.

۱۰. الدیو سری SoCabi: این ماشین ظرفشویی با کارایی بالا و صدای کم‌تر در حین کار، دارای قابلیت‌هایی مانند تکنولوژی شستشوی KG و برنامه‌های متنوع می باشد.

همچنین در ادامه برخی از نام هاي رایج برای انواع ماشین ظرفشویی های صنعتی آورده شده است:

زیر کانتری
نیمه اتوماتیک
تمام اتوماتیک
تمام اتوماتیک خشک کن دار
ماشین ظرفشویی زیر کانتری یا 540 تکه
3- ماشین ظرفشویی 2000 تونلی یا ریلی
4- ماشین ظرفشویی 2000 تونلی خشک کن دار
ماشین ظرفشویی صنعتی هودتایپ 1200 بشقاب